Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2011 11:11 - В тунела на смъртта
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2170 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 06.08.2013 08:32


 В тунела на смъртта.

 

Когато бях първи клас сънувах че една жена ми каза - запомни тази дума Бог .През годините започнах да се интересувам от окултното –зодии гледачки ,викане на духове ,но това ме правеше още по нещастна и не намирах мир .Винаги бях тъжна и депресирана  и без никакво самочувствие.Когато станах на 20 години започнах да се запитвам –Има ли Бог –но си отговарях ,че няма ,защото живота ми беше много труден .Когато някой ме питаше дали вярвам в Бог отговарях –Къде е този Бог, нека дойде да го видя .Спях сама в хола и всяка сутрин започна да се повтаря едно събитие.Към 6 часа сутринта съседното легло скръцваше силно сякаш някой става.Една сутрин опипах леглото преди да скръцне и после цялата ми ръка силно  изтръпна.

Една вечер изведнъж се събудих към 2 часа през нощта .Лежах и усещах нещо особено.Изведнъж леглото изскърца в този необичаен час.Тогава усетих как някой ме докосна по дясното рамо и аз се вдървих.Затворих очи от страх и усетих че тялото ми стана като труп.Тогава нещо повдигна юргана и започна да пълзи по краката ми.Изведнъж със съществото усетих как се отделям  от тялото си и полетяхме в тъмен тунел..Исках да извикам майка ми или някой да ми помогне, но не можех да мръдна, нито да говоря.В този миг една силна мисъл, която дойде отвън ми отговори.”-В този момент никое човешко същество не може да ти помогне.”

Това още повече ме уплаши и тогава мислено извиках.-Господи помогни.Изведнъж съществото демон ме остави и аз можех да се размърдам.Но веднага то пак ме натисна по дясното рамо и отново полетяхме.Аз извиках отново- Господи помогни- и демона отново ме остави.Трети път отново ме взе но аз знаех пътя на освобождение и отново извиках към Господ.Беше като борба на живот и смърт.След третия път Господ отново ме върна в тялото .Аз се обърнах на другата страна , усетих необикновен мир и заспах.От тази нощ аз бях уверена че има Бог и че той ме спаси

 

НагорНикога не забравих тази случка и повярвах в Исус, който ме спаси от лапите на смъртта .Бях само на 20 години.Днес съм вече почти на 40.



Тагове:   тяло,   смърт,   Господ,   душа,   демон,   исус,   божия,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gizdashki - Слава Богу!
26.01.2019 10:41
А мен Той ме е спасил в несъзнателна възраст и затова аз много по-късно осъзнах Неговото присъствие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212326
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930