Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 11:46 - Минало!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1641 Коментари: 0 Гласове:
3



 Минало!

Казваха ми , че не мога да се справя , казваха ми- не опитвай!Една приятелка ми казваше , че няма държавна поръчка за специалността психология!Трудно приемали –знаеш ли колко хора мечтаят за тази професия, но е голяма корупция.Та теб ли точно ще приемат.Баща ми казваше нямаме пари няма кой да те издържа!Точно тогава бях зле с очите и влизах постоянно в болница.Викаха ми „Детето на отделението”.Дотук винаги съм се сблъсквала с негативизма в най близките ми хора.Те не са вярвали в мен.Аз бях колеблива и страхлива тъй като бях много болна.Но сега осъзнавам , че не тялото а душата е боледувала и затова тялото в единство с душата е страдало и то.Имала съм много страхове и бури в живота.Но сега зная , че излязох по силна от там.Сега психиката ми е корава , защото минах през всичко –смъртта на най близките,страшните болести отчаянието, депресията, бедността, постоянната заплаха за живота ми и живота на майка ми и сестра ми –(28 години непрекъснат ад), пиянството на баща ми и на фона на тази психическа война все пак имаше и радост от Господа.Той ми помогна да запазим живота си и психиката си и изпълни всичките ми желания и молитви.Изпълни и най голямата ми мечта да имам къща с голям двор и дори и това което не съм смеела да мечтая –басейн.Подари ми и любящ съпруг” златар по професия”за което не съм и помисляла да мечтая тъй като имах много комплекси.Сега съм щастлива с всичко което Моя Бог ми е подарил и му благодаря чрез страниците в интернет.Искам да кажа на всички , че Бог е реален тук и сега и помага на тези които искат помощ.Доверете му се!Няма да бъдете излъгани в надеждите си .Аз станах нов човек и моя живот е прекрасен.Той може да ви измъкне от блатото и да ви промени.Амин!

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211799
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031