Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2012 15:09 - Малкия просяк!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2307 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Малкия просяк!

Днес на гарата едно малко момченце-Андрей ми поиска парички.аз го заговорих”Попитах го как се казва –Андрей.На колко години си, Андрей-на 5.Къде е майка ти.Той каза че е наблизо.Аз я видях после с бебе на ръце –и тя просеше и с още две деца по големи от Андрей –които също просеха.Преди да се спре при мен Андрей, братчето му просеше от една жена стотинки.Милата състрадателна жена поиска да му купи закуска но то се намръщи и каза-не искам баничка, искам хот дог.Жената ми изглеждаше бедничка и се замисли и не му купи.Сигурно се усети че то я манипулира.После дойде Андрей при мен и аз го заразпитвах.Твоята мама купува ли ти разни неща.Вие какво ядете.-Пилешки бутчета с домати и краставици.

Това бебе на майка ти ли е .Не мама е само моя.Това бебе е на Валя.Тя живее до нас в махалата.Ти искаш ли друга мама.другата мама ще ти купува разни неща.Да искам друга мама.аз казах –Ще звънна на полицаите и те ще те водят при друга мама.-добре-звънни.Струваше ми се че детето е искренно.И в този момент майка му го извика и после чух че детето реве.Сигурно се е изпуснало за разговора и тя го наби.Та така тази жена взима чуждо бебе и го разхожда по гарата цял ден и проси пари.После с комшийката делят това що са спечелили и ядат пилешки бутчета и салата от домати и краставици а бедните мили жени които им дават парички сигурно не смеят да си позволят скъпите краставици и домати.Това е мафията за просия и тази мафия не е бедна.А са бедни тези които им дават пари –по бедни дори от тези малки просяци.Но малкия Андрей все пак мечтае за нормално детство като другите деца а не да работи на 5 годинки.Затова се моля на Исус за неговата съдба.Да попадне на добри хора които да го отгледат и възпитат и вярвам че ще разбера след време че Бог се е погрижил за него.Преди време разбрах за две бедни деца за които се бях молила, че са попаднали на богато бездетно семейство в Кипър и са щастливи.Друго момиченце, на което бащата беше алкохолик и беше счупил ръката на майка му,след няколко години случайно отново срещнах и разбрах че вече са добре и бащата е далеч от тях и не ги тормози.Момиченцето бе на 4 годинки, когато го срещнах първия път.а втория път беше след 10 години и беше красива девойка и вече не толкова тъжна.Та казвам ви –Исус е милостив и нашите молитви за някой който е в беда не са напразни.След време ще разберем, че Исус е помогнал на тези хора и съдбата им се е променила.Искайте и ще ви се даде!



Тагове:   майка,   просяк,   бебе,   гара,   исус,   детство,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bogolubie - Наистина е така.
22.05.2012 13:34
И аз съм била обект на просякини-българки, което много ме натъжава. Господ не ни е учил да просим. Ако някой прояви милост, когато сме в беда или нужда, добре. Но да станем професионални просяци, не бива. С Божията помощ се преодоляват всички препятствия и несгоди, и казвам това от опит. Благословени сме, че имаме Господ Иисус Христос - нашия Спасител! Да бъде царството Божие! Амин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211803
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031