Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2012 08:27 - Страх
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3174 Коментари: 5 Гласове:
2



 

Страхът

То и аз ще се смея на вашето бедствие, Ще се присмея, когато ви нападне страхът,

image

27 Когато ви нападне страхът, като опустошителна буря, И бедствието ви се устреми като вихрушка, Когато скръб и мъка ви нападнат,

image

28 Тогава те ще призоват, но аз няма да отговоря, Ревностно ще ме търсят, но няма да ме намерят.

image

29 Понеже намразиха знанието, И не разбраха страха от Господа,

image

30 Не приеха съвета ми, И презряха всичкото ми изобличение,

image

31 Затова, ще ядат от плодовете на своя си път, И ще се наситят от своите си измислици.

image

32 Защото глупавите ще бъдат умъртвени от своето си отстъпване, И безумните ще бъдат погубени от своето си безгрижие,

image

33 Но всеки, който ме слуша, ще живее в безопасност, И ще бъде спокоен без да се бои от зло.

 

Страх като опустошителна буря напада когато твърде дълго сме живели в някаква заблуда и сме вярвали на лъжата в нашия ум.Понеже намразиха знанието!Ето го ключа към спокойствието.Преди доста време когато бях малка бабите  и не само,ми пълнеха ума с анимични глупави вярвания –ако не направиш така ,страшно ще стане.Например говореха че вторникът е лош ден,абе куцуз ден.Във вторник няма да ти върви.Страхувай се от вторника.Когато повярвах в Исус разбрах че това са неверни неща но психиката ми бе повлияна твърде дълбоко.Аз наистина се страхувах когато дойде вторник.Реших , че това трябва да се промени и започнах всеки вторник да постя.Постът ми действа много релаксиращо и отпускащо и започнах да се чувствувам прекрасно.Отделно Бог прави така че точно във вторниците имам много красиви преживявания и успехи.Така че вече вторникът е един прекрасен ден за мен.Моето очно заболяване-хроничен иридоциклит също има своята първопричина в страховете ми.Започнах да се наблюдавам кога получавам зачервяване на окото и разбрах че най често около празници.Запитах се –защо около празници-какво се е случвало тогава.И мисля че Святия Дух ми разкри че аз се страхувам от празниците.Тъй като баща ми използваше празниците като оправдание да се напие зверски и да ни тормози.Много вечери е вадил нож да ни заколи и майка криеше всички ножове ,но той ги намираше.Една нощ приближи ножа и го натискаше да го забие в корема ми.Тогава аз извиках-Сатана в името на Исус махни се!Той започна да клепка и все едно се събуди от някакъв сън и каза- леле какво щях да направя.Все едно наистина беше обладан и когато сатана се махна ,той се осъзна.Та след анализи разбрах защо продължавам да се страхувам от празници въпреки че баща ми отдавна вече го няма и никой не ме тормози на празници.Може би като го осъзнах постепенно взех сама да се успокоявам и тази защитна реакция на организма постепенно отшумя.Тялото е индикатор на това което става в дълбините на душата.Много е трудно понякога да разбереш какво се случва там дълбоко вътре.Добре е когато имаш свръхестествената упора на Утешителя-Святия Дух.Забелязала съм че и паник атаките и високото ми кръвно са следствие на този страх в мен.Дори когато се налага да пътувам и да се върна в родната си къща аз винаги имам някакви реакции на болест.Просто спомените са прекалено силни все още и ужасът се проявява .Когато разбрах обаче това се опитвам да се успокоя предварително и все по рядко имам проблеми.Моля се и тръгвам в пост.Пост означава 24 часа без храна – никаква храна.Страхът е от незнание а знанието успокоява и освобождава.Подсъзнанието е едно малко страхливо дете което трябва да бъде успокоено .Ще познаете Истината и истината ще ви успокои!Исус е Истината.Довери му се!



Тагове:   Бог,   атака,   истина,   исус,   пост,   страх паника,


Гласувай:
2



1. анонимен - Това беше много добро. Хареса ми. А ...
20.09.2012 12:40
Това беше много добро. Хареса ми. А какво ще кажеш за чувството за вина. От няколко месеца ме мъчи. Направих нещо непоправимо, юридически непоправимо, ощетих така близък човек. Направих го, не за да намредя, а мислих, че е правилно. После разбрах, че съм сгрешила. Но интуицията ми даваще явни знаци, че греша. Страдам от чувство на вина, защото се доверих на разума и емоциите, а не на интуицията. Много страдам от това. Може ли да се преодолее чувството на вина, след като юридически нещата са почти напълно непоправими?
цитирай
2. анонимен - Съжалявам за тежкото ти детство. Аз ...
20.09.2012 15:21
Съжалявам за тежкото ти детство. Аз също имах много лошо детство. Големи травми. Може би това е причината за да станеш психолог?
цитирай
3. juli13 - до анонимен 1
21.09.2012 12:33
Да в библията се казва че ако греховете са като мораво ще станат бели като сняг.Исус пострада на кръстта за всички наши грехове.Той може да обърне злото за добро.Довери му се.Въпреки това последствията от греха остават.Както се казва Бог наказва всеки син или дъщеря.Може би ще има някакви юридически последствия от грешката но пък ако поискаш прошка от Бог той ще ти даде и може би след време ще произтече нещо добро от злото което се е случило.Но ако можеш някак да помогнеш на твоя близък който е ощетен -пробвай.Успех!
цитирай
4. анонимен - до анонимен 2
21.09.2012 12:36
В библията се казва че всичко съдейства за добро на тия които любят Бога!Може би за мен и за вас по някакъв начин това което се е случило ще съдейства за добро!Поздрав!
цитирай
5. анонимен - juli13
23.09.2012 08:59
http://sebepoznanie.com/psihologiq/samopomosht/vina/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212328
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930