Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2013 16:05 - Само вярвай!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
3



 23 Истина ви казвам: Който рече на тая планина: Дигни се и хвърли се в морето, и не се усъмни в сърцето си, но повярва, че онова, което казва, се сбъдва, ще му стане.       

24 Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че сте го получили, и ще ви се сбъдне.Марк11:23

Изпитвала  съм силата на положителното мислене и изричане на слово.Когато кандидатствах психология, още не бях видяла резултатите от изпитите но говорех с вяра че съм приета.Например отидох  при медицинската сестра  на психиатъра да взема бележка  от психиатър.Не бях още видяла дали съм приета, но когато сестрата ме попита ,за какво ми е бележката и отговорих , че съм приета психология.Тя каза , че това е много хубава професия.Говорех с вяра и бях приета.Веднъж ме болеше глава и бях много настинала ,5 дни вече бях с хрема .Прочетох че трябва  да говорим с вяра на обстоятелствата за да се променят.Гонорих на главата си че е здрава , че вече не е болна и на тялото си да оздравее.Болката  в главата моментално намаля а тялото след 5 минути се нормализира и хремата си отиде.Обратно на положителното изговорено с вяра слово, когато казваме че нещо няма да стане  ние предварително се настройваме негативно и обстоятелствата се подреждат според очакванията.Това е един духовен закон.Говорете положително с вяра.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212160
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930