Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2013 09:43 - Анорексия
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2540 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.07.2013 10:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimage Анорексия

Когато бях млада на около 20 години постепенно взех много да слабея.Имахме проблеми в семейството.Баща ми пиеше и тормозеше майка всяка вечер.Ние със сестра ми бяхме свидетели на това и много се притеснявахме.Аз имах очно заболяване-хроничен иридоциклит на което прогнозата не е добра –постепенно зрението се влошава.В душата ми бе напрегнато и никога нямах спокойствие.Бях вече повярвала в Исус  и се надявах на помощ от него.Но човек прехвърля проблемите

си и върху вярата и убежденията.Исус е умрял за нашите грехове и ни е изкупил от смъртта но аз изглежда исках отчаяно да му се харесам и да бъда одобрена.Четях за поста и постех много често за да бъда по духовна и да му угодя с неяденето си.Винаги съм имала нужда да се харесам и да угаждам на родителите си, които нямаха време за мен заради собствените си проблеми и не само на тях но и на всички приятели и познати.Това желание прехвърлих и към Исус.Много исках той да ме одобрява макар , че библията казва че той ни обича.И така постих и не ядях много пъти докато почнах да забелязвам че ръцете ми стават много тънки и талията също.Когато се насилвах да хапна храна усещах че все едно тя не преминава в стомаха а като че ли някой друг в мен я изяжда и не ми се яде а просто насила я ям.Имах един сив котарак и той като  мен отслабна и като че ли психически стана нестабилен.Станах 46 кг при ръст 163см.Нашите не забелязваха моите проблеми но аз сама почнах да се страхувам за себе си и за живота си.Окачих на стената един стих от библията

Исая 40 глава 21стих

Не знаеш ли? не си ли чул, Че вечният Бог Иеова, Създателят на земните краища, Не ослабва и не се уморява? Неговият разум е неизследим.            

29 Той дава сила на ослабналите, И умножава мощта на немощните.          

30 Даже младите ще ослабнат и ще се уморят. И отбраните момци съвсем ще паднат;     

31 Но ония, които чакат Господа, ще подновят силата си, Ще се издигат с крила като орли, Ще тичат и няма да се уморят, Ще ходят и няма да ослабнат.

Гледах към него и го четях всеки ден и този стих беше като един лъч надежда за мен.Той ме караше да вярвам че всичко ще се оправи и аз няма да умра.Постепенно моя котарак взе да се оправя и надебеля.Тогава аз си казах, че щом той се е оправил ще се оправя и аз.И наистина и аз постепенно се подобрих и напълнях.В тези моменти все попадах на един стих от библията като обещание за мен.С тлъстина и мас ще наситя душата ти.

Псалми 63 глава : Така ще Те благославям, докато съм жив; В Твоето име ще издигам ръцете си.

5 Като от тлъстина и мас ще се насити душата ми; И с радостни устни ще Те славословят устата ми.И така след много години това обещание е изпълнено буквално за мен.Сега тежа 85 кг та и понякога повече .Сега не се притеснявам от  теглото си.Преди гледаха на мен малко несериозно околните.Сега ме посрещат с известен респект поради габаритите ми и никой не гледа с пренебрежение на мен.Сега ми викат –Госпожо , а преди- момиченце.Бог ме изведе от проблемите и изпълни това , което ми беше обещал.

31 Но ония, които чакат Господа, ще подновят силата си, Ще се издигат с крила като орли, Ще тичат и няма да се уморят, Ще ходят и няма да ослабнат.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211268
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031