Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 13:26 - Самоубийството.
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2488 Коментари: 0 Гласове:
2



 Самоубийството.

Последните години попадах често на хора които по някаква причина искаха да сложат край на живота си.С всеки от тях съм разговаряла индивидуално и различно според разбиранията му.Аз самата когато бях на 15 години бях много отчаяна от живота.Баща ми беше художник и пиеше много.Имаше чести пиянски скандали у нас и постоянна напрегната обстановка.Реших че не мога да понасям това и ще се самоубия.Имахме много медицински книги у нас и започнах да чета за видовете отравяния и следствията от тях обаче за повечето отравяния прочетох че може просто много зле да се увредиш и да страдаш и че не винаги завършват със смърт.Изплаших се и се отказах.Слава Богу щях да пропусна толкова интересни моменти от живота. Сега съм на повече от 40 и гледам с насмешка на тогавашното ми хрумване от позицията на времето.Вярата в Бог помага много в безнадежността.Когато в последствие повярвах в Исус и съм имала тежки моменти много често  съм се молила и отваряла библията за утеха.Имаше един период когато като отговор ми се падаше стиха-Чакай Господа.Дерзай и нека се укрепи сърцето ти.Чакай Господа!Било е време когато е трябвало да изчакам Господ да промени обстоятелствата  и да реши проблемите. И наистина след време тези проблеми се разрешиха. От друга страна думите дерзай и нека се укрепи сърцето ти означава че понякога и аз трябва да свърша нещо.Наложи се да вървя с вяра и да напусна мястото където страдах но в точния момент тогава когато Господ ми каза да тръгна.Познавах едно момче което бе влюбено в момиче.Връзката им трая близо 10 години но майката на момчето не даде да се съберат.Той се опита да се самоубие но го спасиха.Той завърши образованието си. Ожени се за друго момиче има и дете. Известен майстор в своя град.Добре че го спасиха.Сега не би затрил живота който е дар от Бога заради младежко влюбване.Преди години говорих с една бизнесменка.Тя ми разказа как нейния съпруг се е самоубил.Имали добър бизнес в малък град.Били едни от пионерите на този бизнес. Но около тях се завъртял“ приятел“ който постепенно изучил тънкостите на бизнеса им.Постепенно той създал същия бизнес, отмъкнал им клиентите и те фалирали и изпаднали в дългове.Съпруга и не успял да преодолее този срив и един ден скочил от влака и се самоубил.Тя останала сама с децата.Но няма да забравя нейните думи.-Ако беше изчакал две години щеше да види колко сме добре.Тази случка ми я разказа пред новия им модерен магазин,който децата и бяха отворили в голям областен град.Похвали ми се че магазина е много успешен.Ако беше прочел в библията-Чакай Господа и беше изчакал щеше да види успеха на децата си.Преди време с една приятелка се бяхме запознали с един беден поет.Той още не беше пенсионер но нямаше и пенсия и я караше доста зле.След близо година запознанство идва един дъждовен мрачен ден и ни казва че вече не му се живее и ще сложи край на живота си.Беше толкова тягостно и мрачно а и ние не можехме да му дадем надежда защото живота ни беше труден.Но аз се сетих за историята на бизнесмена, разказах му я и му казах изчакай една година отложи самоубийството и ако след една година нещата не са се оправили тогава се самоубий.Той ме погледна тогава и изглежда наистина реши да изчака.Малко време след това той спечели 5ца от тотото и успя да издаде своя стихосбирка  ,за която отдавна бе събрал стиховете но е нямал пари да я издаде.Ето така Господ му помогна преди да е минала цяла година.Той още е жив!Понякога казвам на хората че ако сложат край на живота си това няма да реши проблемите им защото ще отидат на едно много страшно място наречено Ад и там ще бъдат мъчени.Самоубийството е грях.Този живот ти е даден даром .Бог има уникална цел в този живот само за теб.Само ти можеш да изпълниш тази мисия.Той ще ти даде сили и ресурси за изпълнението.Дори когато има трудности те ще калят твоя характер и ще те подготвят за изпълнението на твоята уникална мисия в този свят.Ако си малък и страдаш ,чакай Господа.Не бой се ще пораснеш и ще бъдеш изведен от робството.Ако си разорен изчакай Божието време и научи уроците.Ако трябва премести се от това място запиши някакви курсове и повиши квалификацията си или направи промяна.Раздели се с хората които те спъват намери нови приятели.Ако имаш проблем с общуването прочети книги по психология ,чети Библията,псалмите.Живота има смисъл.На едно място се казва-Хората погиват от нямане знание.Знанието е сила.Учи,учи ,знай и няма да бъдеш отчаян.Има бъдеще и надеждата ти няма да се отсече.Чакай Господа.Дерзай и нека да се укрепи сърцето ти.Пак ще кажа-Чакай Господа!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212157
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930