Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2011 16:14 - Още ли не разбирате?”Марк 8:21”
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2583 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 18.10.2011 08:47


 Още ли не разбирате?”Марк 8:21”

В началото ,когато повярвах в Исус копнеех и аз да разпознавах Божия глас и да изпълнявам неговата воля и Той ми даде тази възможност.Получавах социални помощи  за безработни и това бяха малко пари но аз исках да съм полезна по някакъв начин на Бог.Исках с част от социалните помощи да направя някакво добро и Исус знаеше какво има в сърцето ми.Месец преди да взема поредните помощи в мен се породи мисъл с помощите да купя торта и да я занеса на едно семейство от църквата .Това семейство беше претърпяло тежка катастрофа (блъсна ги тир) и на жената бяхя счупени всички зъби и лежеше на легло у дома.Помислих си че не е много удачно да нося торта на тия хора ,но си викам –ще се подчиня на Божия глас –Господ знае какво прави.Когато взех помощите отидох в сладкарницата и поръчах торта и те ми казаха да дойда в събота и да я взема.Отивам в събота и взимам тортата и тръгнах към дома на семейството .Те живеят доста далеч от центъра на града.Както си вървя срещам дъщерята на пострадалата жена.Запитах я –Къде така Вили?-И тя ми отговори –На майка и се е прияла пастичка и обикалям да и купя ,но нали е събота и не мога да намеря.Тогава аз се уверих ,че Бог ми е говорил и и казах- Вили тази торта е за майка ти ,тъй като бях тръгнала към вас да я донеса.Момичето беше доста изумено –Ама наистина ли ,сигурна ли си .Да,Вили Бог обича майка ти и и изпраща тази торта  за да и покаже , че познава нуждите и и ще ги задоволи.Вили взе тортата и продължи а аз си тръгнах доволна ,че станах проводник на Божията милост и любов.Бог знае твоите нужди и проблеми и той е промислил изходен път за теб.Довери му се и Той ще ти помогне!



Тагове:   Господ,   исус,   божия,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strannik - Бог е Любов
16.10.2011 23:33
Това кратко разказче, ми напомни за една случка от моето детство. Веднъж, когато се разхождах на вън, и минавах покрай едно павилионче, където продаваха мекичета, те много ми се приядоха. Но нямах никакви стотинки! Бях сметнал, че за да си купя няколко мекичета, а и явно и нещо друго, което ми се хапваше, ми трябваха 70 стотинки. Но нямах и продължих по улицата. Вървях и си мислех тъжно, че много ми се хапват мекичета, но нямаше как. И както бях изминал около стотина метра, гледам на улицата две монети, едната 50, другата 20 стотинки! От моята баба знаех, че има Бог и че Той обича децата и в този момент знаех, че Той ме е видял от небето и се е смилил за мен в Любовта Си! Взех ги и веднага изтичах обратно до павилиончето! :) Бог е Любов!
цитирай
2. анонимен - juli13
17.10.2011 17:14
Много хубава история !
цитирай
3. pevetsa - Бъди Благословена сестрице, и слушай Него, той пак ще ти говори, на сърцето ти!
19.10.2011 02:44
Яков 2:14-20
14 Каква полза, братя мои, ако някой казва, че има вяра, а няма дела? Може ли такава вяра да го спаси?
15 Ако някой брат или някоя сестра са голи и останали без ежедневна храна,
16 и някой от вас им рече: Идете си с мир, дано бъдете стоплени и нахранени, а не им дадете потребното за тялото, каква полза?
17 Така и вярата, ако няма дела, сама по себе си е мъртва.
18 Но ще рече някой: Ти имаш вяра, а пък аз имам дела; ако можеш, покажи ми вярата си без дела, и аз ще ти покажа вярата си от моите дела.
19 Ти вярваш, че има само един Бог, добре правиш; и бесовете вярват и треперят.
20 Обаче искаш ли да познаеш, о суетни човече, че вяра без дела е безплодна?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211798
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031