Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2012 13:37 - Зодиите!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3273 Коментари: 0 Гласове:
2



 Зодиите!

Когато повярвах в Исус аз все още четях зодиите и не знаех , че това е мерзост пред Бога!Един ден една приятелка ме заведе на гости при един човек, който си беше счупил крака и беше в гипс.Когато влязох усетих силното присъствие на Святия Дух.Той ме запита дали някога съм се занимавала с гледане на кафе, карти и зодиите.Аз му отговорих , че съм практикувала тези неща.Тогава той отвори библията на второзаконие 18 глава и ми прочете , че тези неща са мерзост пред Бог.Обясни ми , че трябва да изхвърля от дома си всички окултни книги, талисмани, книги за Ванга, за зодии.През цялото време докато ми говореше усещах силното Божие присъствие и Божията любов.Когато се прибрах наистина изхвърлих всичко и постепенно изхвърлях всички нечисти книги и предмети.Когато изхвърлях тези неща се чувствах, че всеки път сякаш някаква тежест пада от мен и усещах Божият мир!Все пак ми беше малко трудно да се съглася за зодиите,защото бях достигнала до ниво като видя даден човек да познавам коя зодия е.Тогава в молитва попитах-Господи защо зодиите са грях, защо тези неща не са ти угодни.Тогава в мисълта ми Бог ми отговори.-Когато някой прочете в зодията си, че е еди какъв си характер, например страхлив и подъл , той си внушава тази мисъл и започва да вярва в това и постепенно става такъв.Същото нещо се отнася и за врачките.Те ви внушават нещо и вие почвате да го вярвате.Но внушението има голяма сила и може да въздейства на хората да направят неправилен избор в живота си и после да съжаляват.Ще ви дам пример с баща ми.Когато още не бях вярваща срещнах една ромка-гледачка, която ми каза, че баща ми скоро ще легне на легло.Аз имах неблагоразумието да му кажа и той се изплаши и наистина от страх взе да му става лошо и полежа няколко дни, но нищо му нямаше, просто се беше изплашил.Та така зодиите нанасят много вреда на лековерните хорица защото им внушават разни неща.Например когато отидеш при един психолог той ще ти каже кои са ти силни страни и на какво да наблегнеш за да имаш успешен живот.Позитивната психология ще наблегне на развитието на силните ти страни и ще ти помогне да станеш по жизнен и успешен.А зодията ще ти каже нещо отрицателно за теб което ще те срине.Ти ще повярваш и ще се оправдаеш, че щом зодията го казва значи е така и ще се отчаеш и ще се пуснеш по течението.Може би ще се пропиеш и ще се провалиш в живота.Ето колко е пагубно да вярваш сляпо на зодиите.Внушението е силно оръжие за добро или зло, затова внимавайте с какво храните вашия ум и вашето подсъзнание.Бог да ви даде да разберете истината.Ще познаете истината и истината ще ви освободи.Амин!



Тагове:   Господ,   ванга,   зодии,   врачки,   исус,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212114
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930