Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2013 12:02 - Божието възмездие!
Автор: juli13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3972 Коментари: 0 Гласове:
3



 Ти наистина си ги турил на плъзгави места, Тръшнал си ги на разорение.   

19 Как изведнъж стигат в запустение! Съвършено се довършват от ужаси. 

20 Както се презира съновидение, когато се събуди някой, Така и Ти, Господи, когато се събудиш, ще презреш образа им,       

21 Но тогава моето сърце кипеше. И чреслата ми се измъчваха.      

22 До толкова бях избезумял и не разбирах! Бях като скот пред Тебе.         

23 Обаче аз винаги съм с Тебе, Ти ме хвана за дясната ми ръка.        

24 Чрез съвета Си ще ме водиш, И подир това ще ме приемеш в слава.      

25 Кого имам на небето освен Тебе? И на земята не желая другиго освен Тебе.    

26 Чезне плътта ми и сърцето ми; Но Бог е сила на сърцето ми и вечния ми дял.   

27 Защото, ето, тия, които се отдалечават от Тебе ще погинат; Ти изтребваш всички, които като блудници Те оставят.               

28 Но за мене е добре да се приближа при Бога; Тебе, Господи Иеова, направих прибежището си, За да възгласявам всичките Твои дела.   

Възмездието от Бога понякога се бави и ние си мислим,  че им се разминава а ние страдаме.

Много пъти съм виждала възмездието от Бога.Например  когато бях по млада и там където живеех имах съседка с която бяхме приятелки.Момичето беше пълничко и без самочувствие.Един ден забелязах че нещо не ми говори.Разбрах че се сърди по реакциите и но не разбрах защо.След няколко дни се заговорих с една друга съседка за Бог.По точно за Божиите наказания.Тя беше с гипсирана лява ръка.По време на разговора тя ми призна че знае защо е с гипс.Скарала се с пълничкото момиче и решила да я накаже като събрала подписи от децата от махалата че я мразят и не искат да общуват с нея.Тъй като предполагала че аз няма да подпиша  , решила да подправи моя подпис със лявата си ръка.Оттогава момичето не ми говори а съседката си счупила много лошо лявата ръка и не и зарастваше.Ето наказанието е било много точно- лявата ръка , която е използвала за подправка на моя подпис.Съседката ми се извини и аз и простих. Скоро бях свидетел и на друго интересно нещо.Една жена която куца следствие на някаква болест ми се оплака че една съседка, която я мрази се провиквала, когато минава.

-Те я те, куцата минава.

Беше и много болно от обидата.Аз тогава я успокоих , че Господ гледа и слуша и ще я накаже.Измина около година откакто  онази и се беше подиграла. Един ден гледам подигравчиката  я няма.Не знаех къде е но след  много дни се върна от болницата.С  гипсиран крак и патерици.Сега куца по улиците , но изглежда по лошото е че тя изобщо не помни  че се е подигравала на другата жена.Отново е със самочувствие и няма страх от Бога.

Когато бях студентка и работех в един гръцки цех , шефа- грък ми дал веднъж с 50 лв повече  заплата.Смилил се защото съм студентка и няма кой да ми помогне.Но една работничка усетила и ме беше попитала колко пари  съм взела заплата и аз овцата и казах.Тя се разфуча, отиде в офиса, разкрещя се, демек , защо на мен са дали повече от на нея .Тогава гръка ме викна в офиса и ми се скара защо съм си казала заплатата.И ми каза че ми взима бонуса и друг път да си мълча.Колежката продължи да ме обижда  , без да имам вина, тъй като това си беше решение на шефа.След няколко дни  разбрах, че съпруга и се напил и подпалил покрива на къщата и после им трябваха наистина много пари за ремонт.Аз не се радвам на нейното нещастие.Но все пак Господ  го боли , когато нараняват неговите хора.Тя стана много кротка след това и си останахме приятелки.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: juli13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211806
Постинги: 54
Коментари: 57
Гласове: 347
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031